אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי
מדוע אסטרטגיה תקשורתית חשובה?
בעידן של ריבוי ערוצים ורשתות חברתיות התקשורת היא הזירה המרכזית במלחמה על עיצוב דעת הקהל.
התוצאה הישירה מהתפתחות זו היא הפרגמנטציה של ציבור המשתמשים בתקשורת בשל ריבוי המקורות ופייק ניוז. בידול זה מקשה על הנגישות אל ציבורים רחבים ומחייב היערכות שונה מצד כל אלה הרוצים להגיע אליו.
לציבור יש היום הרבה יותר שליטה ואמצעי סינון אינפורמציה מאשר בעבר והרבה פחות קשב. לצד זאת, נוצר כאן שוק מפולח שהוא אידיאלי לסוגים מסוימים של אינפורמציה.
השינויים הללו מעמידים אתגרים חדשים בפני אנשי יחסי הציבור ויועצי התקשורת. הקצב הוא אחר, הקשב אחר, ציבורי המטרה מפוזרים וקשים יותר להשגה, הכל מתעדכן מדי שנייה, הציבור מוצף בפייק ניוז, המסרים הם בעלי אופי מגוון והחדרת אינפורמציה דורשת אסטרטגיה אחרת וכלים משוכללים יותר.