ניהול משברים

"לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים עת לחשות ועת לדבר" (קהלת ג, ז)

 

משבר תקשורתי עלול להביא לקריסה מוחלטת של הארגון. תהליך ניהול משבר תקשורתי הוא תהליך מורכב, ובמסגרתו קיימת חשיבות רבה לכל שלב וצעד. מהי מהירות התגובה? האם במסגרת החשיפה הראשונית של הטענות שהועלו כנגד הארגון, כבר הספיק הארגון לגבש תגובה שמתפרסמת לצד ההאשמות שהועלו נגדו?

 

האם אותה תגובה מכילה אינפורמציה מקיפה ומדויקת אודות מידת האחריות שנוטל הארגון על הכשלים שבהם הוא מואשם, וכיצד הוא מביע אמפתיה ורצון להטיב עם מצבם של הנפגעים?

 

השעות הראשונות הן קריטיות, והן אלו שיקבעו את אופי הסיקור בתקשורת. הן אלו שיכריעו מה תהיה מידת הנזק שייגרם לארגון מבחינה תדמיתית ועסקית.

 

כאשר פורץ משבר תקשורתי, ישנו פרק זמן קריטי לניהול נכון של המשבר מול התקשורת.

 

יש ללמוד את מהות המשבר, את מערך האינטרסים של הארגון, לגבש סל מסרים רלוונטי וליצור סיקור מתאים.

 

בחברתנו ילוו אותך אנשי מקצוע אחראים, מנוסים, דיסקרטיים ומחויבים לארגון. אנשי המקצוע שלנו יודעים לנתח בזמן אמת את השתלשלות המשבר ולהעריך במקצועיות רבה מה הפוטנציאל התקשורתי שלו, תוך נקיטת פעולות מהירות להנמכת האש המופנה אל הארגון, ובמקרים רבים אף להובילו כהזדמנות להעצמה וצמיחה של הארגון

אתר זה נבנה ועוצב ע"י 

Visit

sirkin 28 st' Herzlia 4639230 

Israel

Call

M: +972-54-4940000
 

N.Y:+15162431224

  • facebook
  • LinkedIn Social Icon