אסטרטגיה תקשורתית

בעידן של ריבוי ערוצים הפכה התקשורת לזירה המרכזית במלחמה על עיצוב דעת הקהל.

 

התוצאה הישירה מהתפתחות זו היא הפרגמנטציה של ציבור המשתמשים בתקשורת בשל ריבוי המקורות. בידול זה מקשה על הנגישות אל ציבורים רחבים ומחייב היערכות שונה מצד כל אלה הרוצים להגיע אליו.

 

לציבור יש היום הרבה יותר שליטה ואמצעי סינון אינפורמציה מאשר בעבר. לצד זאת, נוצר כאן שוק מפולח שהוא אידיאלי לסוגים מסוימים של אינפורמציה.

 

השינויים הללו מעמידים אתגרים חדשים בפני אנשי יחסי הציבור ויועצי התקשורת. הקצב הוא אחר, ציבורי המטרה מפוזרים וקשים יותר להשגה, הכל מתעדכן מדי שנייה, המסרים הם בעלי אופי מגוון והחדרת אינפורמציה דורשת אסטרטגיה אחרת וכלים משוכללים יותר.

 

היום כדי להביא לעיצוב תדמיתו הרצויה של הארגון נדרשת בנייה מקצועית, חכמה ואחראית של אסטרטגיה הסברתית. השילוב בין האסטרטגיה לביצועה בשטח יוביל בהכרח לעיצוב התדמית הרצויה בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, ומכאן, בתודעת קהל המטרה.

 

הצוות המקצועי של חברתנו מנוסה בבנייה והפעלה של אסטרטגיה תקשורתית הנתפרת למידותיו של הארגון תוך התייחסות ייחודית לפרופיל התקשורתי שלו.

אתר זה נבנה ועוצב ע"י 

Visit

sirkin 28 st' Herzlia 4639230 

Israel

Call

M: +972-54-4940000
 

N.Y:+15162431224

  • facebook
  • LinkedIn Social Icon